SZABADÚLJ MEG A MÍTOSZOKTÓL !!!!!!!!
MLM-mítosznak nevezik azokat a tévhiteket, amelyek az évek során befészkelték magukat az emberek fejébe, és amelyeket udvariasan kezelni kell, mielőtt elkezdenénk magáról az üzletről beszélgetni.
A legelső leküzdendő akadályt a hálózatépítéssel kapcsolatos előítéletek jelentik.
Sok- egyébként értelmes- ember akad el az üzletépítés legelején a saját előítéletei miatt. Nem beszélve azokról, akik ugyanezen okokból el sem kezdik a munkát, pedig valószínűleg milliókat keresnének vele, mert megvan hozzá az eszük, és rengeteg embert ismernek.
Minden üzletépítőnek azt javaslom: első lépés az igaznak hitt, de az igazságot gyakran elferdítő, valótlan állítások tisztázása legyen.
A két dolog egymástól alapjaiban eltérő tevékenység. A piramisjátéknak nevezett láncépítésben az új tagok toborzásáért kapsz pénzt. Az igazi MLM üzletben kizárólag a forgalom után. Minden olyan hálózati értékesítés, ahol a tagok magáért a toborzásért kapnak pénzt, hamisságot takar és a legtöbb országban, betiltották. A MLM a termékek vagy szolgáltatások forgalmazásáról szól nem, pedig emberek beszervezéséről, és ez nagy különbség!
2. tévhit: Csak az lesz sikeres aki, már a cég indulásánál belépett a rendszerbe.
Nem igaz. Rengeteg emberrel találkozhatsz, akik évekkel a cég magyarországi megjelenése után kezdték el az üzletépítést, és alkalmazotti fizetésük többszörösét keresik a MLM-ben. Persze aki nem akarja megtenni, annak jó igazolás, hogy már túl késő.
3. tévhit: Már mindenki ezzel foglalkozik.
A hálózatépítésből rendszeres jövedelmet szerző magyarok száma –a szakmában dolgozó vezetők szerint- nem éri el a húszezret. Vajon hány embert tudnál te megnevezni az ismerőseid közül, akik aktívan foglalkoznak az üzletépítéssel?
4. tévhit: Nincs szükséged pénzre ahhoz, hogy elkezdj egy MLM vállalkozást építeni.
Tény, hogy lényegesen kevesebb pénzre van szükség, mint egy hagyományos vállalkozás esetén, de a kezdő csomagot mindenképp meg kell vásárolni.
5. tévhit: Az MLM -ben házalni kell.
A hálózatépítést-sajnos- gyakran összekötik az eladással, az eladást az ügynökösködéssel, azt pedig a házalással. A társítás mindhárom esetben téves.A házalás azt jelenti, hogy az ember házról házra jár, és idegen embereket próbál rávenni, hogy vegyenek meg tőle valamit. Ilyen volt régen a vigéc, aki könyvekkel járta a falvakat és vidéki városokat.
Az okos termékforgalmazó soha nem tesz ilyent. Kizárólag az ismerőseinek, barátainak ajánlja a cég termékeit, és az elégedett vásárlói révén építi tovább az üzletet.
6. tévhit: Ebben az üzletben nem kell eladni.
Ez is az igazság elferdítése. Az emberek irtóznak az eladástól, de amit tudni kell az, hogy nem valójában az eladástól félnek, hanem a visszautasítástól, a kudarctól. Ezért kell az üzletkötőnek már a legelején megtanulnia, hogy csak olyan emberekkel kössön üzletet, akik vásárolni akarnak tőle. Az eladás valódi értelme: megmutatni valakinek, hogyan származhat előnye egy termék vagy szolgáltatás birtoklásából. Egy profi üzletkötő munkájában rábeszélésnek helye nincs!
7. tévhit: Kevés munkával sok pénzt lehet keresni.
Ha egy előadáson valaki azt mondja, hogy ebben az üzletben kis munkával nagy fizetésekre tehetsz szert, akkor máris irány a kijárat! Komolytalan.
8. tévhit: Az üzlet sikerét az határozza meg, hogy hány emberből áll a csoportod.
Rossz az alapkoncepció. A jövedelmedet a csoportod mindenkori FORGALMA határozza meg, és nem a csoportodban levő emberek száma. A termékeladás nélküli toborzás egy lufi, ami – idő kérdése- de biztosan kipukkad.
9. tévhit: A pénzt csak a legfelül lévők keresik.
A hagyományos vállalatok esetében ez pontosan így van. A cégvezetők tízszer-, hússzor annyit keresnek, minta cég más munkatársai, akiknek esélyük sincs arra, hogy a felső vezetők fizetésének a közelébe jussanak. Nem így a multi-level marketingben!!!!!!!!!!!
A rendszert úgy alkották meg, hogy te a saját csoportod forgalma után kapsz pénzt, ami független attól, hogy a feletted lévő, korábban becsatlakozott emberek mennyit keresnek.
SŐT AZ EGYETLEN RENDSZER A VILÁGON, AHOL TÖBBET KERESHETSZ MINT A FŐNÖKÖD.
10. tévhit: A piac már telített vagy telítődni fog.
A piac telítődése fizikai képtelenség. Az új generációk felnövekedése, a vásárlók igényeinek változásai, valamint a piac állandó fejlődése miatt ez közgazdasági tény.
Ha ez igaz lenne, akkor a televíziógyártó cégeknek már rég abba kellett volna hagyniuk a készülékek gyártását, hiszen minden háztartásban már több tévé is van.
A piac sem kicsi, hiszen mindenki megteheti, hogy határainkon kívül kezdjen üzletet építeni Romániában ,Lengyelországban ,Németországban, Svédországban vagy akár Oroszországban. Márpedig ha valaki azt állítja, hogy az orosz piac telítődni fog, az nem járt még Moszkvában.
http://www.cdtforever.com/eclipse/cdt/resources/DTP/
Are you referred: hunmaresz
HA REGISZTRÁLNI SZERETNÉL, MINDENKÉPP ÍRJ EGY LEVELET A cdtmaresz@gmail.com CÍMRE!!! ÍGY A TOVÁBBIAKBAN IS TUDOK SEGÍTENI!!!
http://www.nmcteamonline.com/maresz